کتاب های موسیقی

 

کتاب های موسیقی

کتاب های موسیقی

سونات بتهوون

از لحاظ مقابله و در واقع انجام بهتر از ایجاد وحشتناک از آن، سونات بتهوون شماره سه در C عمده، اپ. دو شماره سه من آن را برای امتحان همکار در فراگیری ساز پیانو آموختم (A. Mus T. C. L. )، و من آن را دوست ندارم. یک سونات بتهوون یا شوبرت واجب بود و این یکی بود که معلم من بهترین انتخاب برای تکنیک من از کسانی که در برنامه درسی بودند.

در غیر این صورت من هرگز آن را آموختم. من چندین بار از آن استفاده کردم اما به اندازه کافی ناراحت نشدم که امتحان را شکست بخورم.

قطعه ای که من واقعا از آن لذت بردم، رائول Sonatine بود که از آن تنها حرکت اول ضروری بود. آن ها قبل از پایان آن به من متوقف شدند، که من فکر می کردم که آن ها از عملکرد من متنفر بودند. Nup – این بالاترین امتیاز را در کارت امتیاز من به دست آورد.

 

امتحان کنندگان به پالرمستون شمالی، نیوزیلند از کالج تریجی کالج لندن آمده بودند، و من فکر می کنم که زمانیکه به نوبت آن ها بودم، ضروری است به نحو مطلوب و واقعا به اندازه کافی برخورد داشتند، تصمیم گرفتند که در میان خودشان، “بیایید دوبار پاسپورت بدهیم تا ما نرویم” مجددا سال آینده گوش خود را بشنوید و سپس دارای این قدرت هستیم از این شهر خداحافظی بیرون بیاییم! ”

بهترین کتاب های تکنیک نوازندگی

من مجبور بودم کمی کمی فکر کنم. من فکر نمیکنم که قطعات جدی سختی را یاد بگیرم. بهترین تکنیک نوازندگی که من انجام می دهم زمانی که من انجام بداهه های آزاد، که واقعا نمی شود به عنوان “قطعه” به معنای این سوال برای رفتن به نظر می رسد. مهارت های کلاسی من در بهترین حالت به طور متوسط ​​می باشد. از این بر روی، در اینجا لیست کوتاهی از قطعات من بود که بیشتر در معرض کمبود:

باخ – Fugue C major از حجم I از WTC

دبوسی – کلیسای غرق شده

فلدمن – Palais de Mari

Francaix – Nocturne (1994)

Ginastera – III، Allegretto cantabile از سوئد د Danzas Criollas

Scriiabin – Etude در C # minor، Op. دو No. 1

اینها تمام قطعات تقریبا نیمه متوسط ​​هستند، شاید ابتدا در بدترین حالت پیشرفت کنند.

 

دانلود کتاب های موسیقی

دانلود کتاب های موسیقی

قطعه مورث قطعه مورتون فلدمن

قطعه مورث قطعه مورتون فلدمن سزاوار است برخی از موارد خاص، به عنوان آن را به چالش با روش های مختلف از همه دیگر. این همه چیز بسیار آهسته است و موقعیت های دستی مسئله نیست، اما تمرکز مطلق بیست و پنج تا سی min طول می کشد تا نوازندگی کند.

این ساختار مغناطیسی، مغناطیسی در ساختار ماکرو است، و با تغییر زمان امضا، با میزان تغییر می کند، که با طول آن ترکیب می شود بسیار سخت است که بتوان آن را حفظ کرد.

من حدس می زنم می گویم این قطعه است که من افتخار می کنم که دارای این توان هستم بنوازم . پخش آن در نیمه شب در یک خانه خالی، تجربه روحانی ترین است که من در ساز پیانو داشتم، تقریبا همانند دعا. چالش پسین . . . خاطرات سه گانه فلدمن. خب شاید یک روز…

سخت ترین قطعه ساز پیانو

سخت ترین قطعه ساز پیانو من تا به حال نوازندگی Liebestraam هیچ. سه – فرانتس لست

این یک قطعه بسیار زیبا و متحرک است، اما این نیز بسیار دشوار است و به احتمال کثیر اولین قطعه “virtuosic” من تا به حال آموخته ام. من هرگز آن را بدون حداقل یک یا دو اشتباه انجام دادم.

اولین دو موانع که من مجبور بودم از آن عبور کنم صدایی بود (از آنجا که هر دو دست راست / چپ دست ملودی را به اشتراک میگذارند) و یک امضای کلیدی دیگر، از آنجا که قطعه در امضای کلیدی دشوار است (یک تخت).

اولین قدم زدن (1: 12-1: 15) بسیار سخت است، اما برای من به عنوان قضیه دوم مشکل نیست. شما ضروری است دو برابر سریع، با دقت و با سهولت نوازندگی کنید، بدون اینکه نشانه ای از پریدن داشته باشید.

 

کتاب های مناسب کالج موسیقی:

در طول بخش دوم قطعه یک قسمت (2: 06-2: 22) وجود دارد که در آن شما ضروری است بین اکتاو ها و آکورد های شکسته بسیار سریع حرکت کنید و شما ضروری است آن را در یک فلاش انجام دهید.

قضیه دوم (2: 40-2: 53)، به نظر من، خیلی سخت تر از اول است و به تمرکز کثیر نیاز دارد. این مدت زمان فراوانی طول کشید تا آن را مدیریت کنم.

یکی دیگر از چیزهای سخت در خصوص این قطعه فقط به تمام نت های راست ضربه زده است، اما تفسیر آن را به نحو مطلوب و ساخت آن را مانند موسیقی است. برای مثال، واقعا سخت نیست که قضیه دوم را با یک کشنده تلخ اجرا کنید؛ به نظر می رسد نور، درخشان و ظریف باشد؛ در اطراف سطح ساز پیانو / pianissimo.

من یک استاد کالج ساز پیانو هستم، از این بر روی خیلی چیزهای سختی را انجام دادم که به نحو مطلوب نوازندگی می کردم، هر چند من هرگز یکی از آن پیانیست هایی بودم که بی نظیر نوازندگی می کردند. اعصاب من همیشه بهترین عملکرد من را به دست می آورند. بدون در نظر گرفتن …

 

کتاب های سرگرم کننده برای موسیقی:

بالا از لیست من، سوناتای سلطان راخمانینف است. این قطعه به لحاظ فنی ترین چالش است، در حالی که من هرگز به طور کامل آن را تسلط نمی دادم، حس خوبی نسبت به عملکردم داشتم، و هنوز هم به طور قطعی در خصوص قطعه کلی فکر می کردم.

اسکورزو، فرانسوی معروف “چوپان” من دم خود را برای انجام این نوازندگی برای مورخه دوم من کار کردم، و این موفقیت من از این لیست کامل بود.
والدشتاین سونات بتهوون – در خصوص اولین حرکت حس خوبی داشتم؛ آخرین جنبش درست بود
اپت بتهوون یکصد و نه و یکصد و ده سونات (سوناتهای پیشین و قبل از زلزله) – من حس خوبی در حدود یکصد و ده داشتم؛ من این موضوع را دوست دارم که فراموش کنم که تا به حال سعی کردم یکصد و نه را انجام دهم!

هارپسیکورد باخ در د Minor، BWV نهصد و سیزده – یکی از قوی ترین و مورد استفاده مجدد در رپرتوار من است.
والد دایبرنام Lisz – meh . . .
رول Jeux d’Eau – خیلی خوب . . .
ریگولتتو پاراستار Lisz . . . بسیار خوب است.

شوپن A-Flat Ballade – من دو تا از صفحات را بمباران کردم . . . ugh.
باراکولا شوپن – شاید به عنوان فنی به عنوان قطعات دیگر در این لیست، اما هنوز خرس و زیبایی
راپسودی در آبی – من این را برای یک رقابت دوئت انجام دادم و خیلی خوشحال شدم! نه سخت ترین قطعه در لیست، اما دارای چند بیت حقه ای است، و آن را فوق العاده سرگرم کننده برای نوازندگی است.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.